در صورتی که رمز عبور آیفون خود را فراموش کرده اید یا آیفون شما به دلیل تلاش نادرست برای ورود به سیستم غیرفعال شده است. در این آموزش با نحوه حذف رمز عبور فراموش شده آیفون آشنا خواهید شد.

 

متاسفانه شما در گوشی های اندروید روش های مختلفی برای بازکردن قفل فراموش شده اندروید خود دارید، ولی در گوشی های اپل این ویژگی محدود می باشد و فعلا یک روش برای بازکردن قفل فراموش شده آیفون وجود دارد.

حذف رمز عبور فراموش شده آیفون

رمز عبور آیفون فراموش شده را حذف کنید

تمایل عمومی وقتی که رمز عبور را برای آیفون یا آیپد فراموش می کنید ، تلاش برای ورود به سیستم با تلاش برای وارد کردن چندین بار کد عبور است.

 

با این حال ، وارد کردن کد عبور اشتباه بصورت مکرر ویژگی ایمنی را در iOS فعال می کند که پس از تعداد مشخصی از تلاش های نادرست ، آیفون شما را غیرفعال می کند.

 

وقتی آیفون غیرفعال است ، به وضوح می توانید پیامی را روی صفحه آیفون خود که می گوید “iPhone شما غیرفعال است” را مشاهده کنید.

 

تنها راه حل اگر نمی توانید رمز عبور را به خاطر بسپارید ، پاک کردن دستگاه است ، به معنای پاک کردن تمام داده ها ، تنظیمات و کد عبور فراموش شده خود است.

 

اگر نسخه پشتیبان از آیفون خود دارید ، می توانید با استفاده از نسخه پشتیبان تهیه تمام اطلاعات خود را برای بازیابی آی فون خود بازیابی کنید.

 

در صورت نداشتن نسخه پشتیبان ، واقعاً راهی برای ذخیره اطلاعات در آیفون وجود ندارد ، اما می توانید وارد آیفون خود شوید.

مراحل حذف کد عبور فراموش شده آیفون

به منظور حذف گذرواژه آیفون فراموش شده ، به یک کامپیوتر (مک یا رایانه شخصی) و یک کابل که می تواند آیفون را به رایانه متصل کند ، نیاز خواهید داشت.

 

پس از آماده شدن ، 4 مرحله زیر را برای حذف رمز عبور iPhone فراموش شده دنبال کنید.

 

1. iTunes را بارگیری و نصب کنید.

اگر Mac دارید ، iTunes از قبل در دسترس خواهد بود. در صورت وجود رایانه ویندوز ، مجبورید iTunes را روی رایانه خود بارگیری و نصب کنید.

 

2. با دکمه ها آشنا شوید

اگر مدل قدیمی تری از آیفون (6S و پایین تر) دارید ، دکمه Home ، دکمه Side (که دکمه پاور است) ، Volume Up و Volume Down را دارند.

نحوه حذف رمز عبور فراموش شده آیفون

مدل های جدیدتر آیفون ها دارای دکمه جانبی (که همان دکمه پاور) است ، دکمه های جلد بالا و جلد پایین است .

 

3. با استفاده از iTunes حالت بازیابی را وارد کنید

مراحل ورود به حالت ریکاوری در آیفون بسته به مدل آیفون شما متفاوت است. مراحل لازم را برای مدل آیفون خود دنبال کنید.

 

iPhone X یا بالاتر ، iPhone 8 ، iPhone 8 Plus : دکمه Side و دکمه Volume Up یا Volume Down را فشار داده و نگه دارید تا وقتی که صفحه Slide to Power OFF را مشاهده می کنید. برای خاموش کردن آی فون خود ، کشویی را بکشید.

نحوه حذف رمز عبور فراموش شده آیفون

دستگاه خود را هنگام نگه داشتن دکمه Side به رایانه وصل کنید. نگه داشتن دکمه Side را تا زمانی که صفحه بازیابی را مشاهده کنید نگه دارید.

نحوه حذف رمز عبور فراموش شده آیفون

iPhone 7 ، iPhone 7 Plus : دکمه Side (یا دکمه بالا) را فشار داده و نگه دارید ، تا زمانی که صفحه Slide to Power OFF ظاهر شود. برای خاموش کردن آی فون خود ، کشویی را بکشید.

 

در مرحله بعد ، iPhone را در حالی که دکمه Volume down را فشار داده اید به رایانه وصل کنید. دکمه Volume down را نگه دارید ، تا زمانی که صفحه بازیابی را مشاهده نکنید.

 

iPhone 6S و مدل های قبلی : دکمه Side (یا دکمه بالا) را فشار داده و نگه دارید ، تا زمانی که صفحه Slide to Power OFF را مشاهده کنید. برای خاموش کردن آی فون خود ، کشویی را بکشید.

 

در مرحله بعد ، در حالی که دکمه Home را فشار داده اید ، آیفون خود را به رایانه وصل کنید . دکمه صفحه اصلی را نگه دارید ، تا زمانی که صفحه حالت بازیابی iTunes را مشاهده کنید.

 

4. بازیابی آیفون با استفاده از iTunes

پس از ورود آیفون به حالت بازیابی ، یک iTunes پاپ آپ را روی صفحه رایانه خود مشاهده خواهید کرد. روی گزینه Restore کلیک کنید.

نحوه حذف رمز عبور فراموش شده آیفون

صبر کنید تا iTunes با بارگیری آخرین نسخه نرم افزار iOS و تمام فایل های مورد نیاز در دستگاه خود ، بازیابی آیفون را شروع کند.

 

توجه : دستگاه شما ممکن است از حالت بازیابی خارج شود در صورتی که iTunes بیش از 15 دقیقه به دانلود نرم افزار برای دستگاه شما نیاز داشته باشد. در چنین حالتی ، مراحل بازگشت به حالت ریکاوری را تکرار کنید.

 

5. تنظیم به عنوان آیفون جدید

پس از اتمام مراحل بازیابی ، آی فون خود را با گزینه “Hello” یا گزینه Slide to Setup شروع می کنید. صفحه را به سمت چپ بکشید تا فرایند تنظیم شروع شود.

نحوه حذف رمز عبور فراموش شده آیفون

دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید ، تا زمانی که به برنامه ها و داده های صفحه دسترسی پیدا کنید ، گزینه های مختلفی را برای بازیابی iPhone Locked خود ارائه کنید.

نحوه حذف رمز عبور فراموش شده آیفون

روی گزینه Set Up as New iPhone ضربه بزنید و با دنبال کردن مجموعه بعدی دستورالعمل های روی صفحه ، مراحل تنظیم را تکمیل کنید.

 

بعد از راه اندازی دستگاه ، می توانید به آیفون خود دسترسی پیدا کرده و مانند گذشته از آن استفاده کنید.


لرن پارسی آیفون ,دکمه ,صفحه ,بازیابی ,عبور ,iphone ,دکمه side ,فشار داده ,مشاهده کنید ,حالت بازیابی ,volume down منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دمو سایت ابد و یک روز تاپ دیجیت بوی جوی مولیان سحا فایل