برج ساعت آنتالیا

یکی از تاریخی ترین و قدیمی ترین جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا  برج ساعت آنتالیا می باشد که در ورودی شهر قدیمی آنتالیا واقع شده است و با داشتن معماری و سنگ و نوشته های بی نظیر توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جذب کرده است.


اگر قصد سفر به شهر آنتالیا را در آینده ی نزدیک دارید از شما دعوت می کنیم که حتما از برج ساعت آنتالیا دیدن کنید.بازدید از این جاذبه گردشگری رایگان است. این جاذبه ی تاریخی از قدیمی ترین مکان های گردشگری شهر آنتالیا به شمار می رود که با داشتن قدمت بسیار طولانی از قدیمی ترین ساختمان های این شهر نیز می باشد. بسیاری از مردم ترکیه این جاذبه را به عنوان نماد شهر آنتالیا می شناسند و آخرین آثار مربوط به برج های هشت گانه شهر آنتالیای قدیم بوده و همین امر نیز سبب شده است در میان مردم محلی این شهر و مردم ترکیه از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

 

 

سازه ی به کار رفته در این برج از سنگ بوده که در ارتفاع بالایی واقع شده است به طوری که از بسیاری مناطق این شهر قابل رویت می باشد. وجود پرچم کشور ترکیه نیز در بالای این برج نیز از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های آن بوده که در طول سال شاهد برافراشته شدن پرچم این کشور بر بالای برج ساعت آنتالیا هستیم. این برج از یک ساعت و چند سنگ نوشته تاریخی تشکیل شده است که در زمان های قدیم از این سازه استفاده های مختلفی شده است و امروزه نیز به عنوان مهم ترین جاذبه ی تاریخی این شهر می باشد.

 

تور آنتالیا-برج ساعت


تاریخچه برج ساعت آنتالیا

برج ساعت در ورودی شهر آنتالیا واقع شده است که وجود هتل ها و ساختمان های مدرن در اطراف آن، نما و منظره ی بسیار زیبایی را به وجود آورده است که بی شک هر گردشگری از دیدن چنین منظره ای نهایت لذت را خواهد برد. این مکان در دوران قدیمی به عنوان برج مراقبت، برج آتش نشانی و نگهبانی استفاده می شده است. این برج قسمت مهمی از یک دیواری بوده که در آن زمان از شهر محافظت می کرد و با گذشت زمان، این دیوار کلا تخریب شده و تنها آثاری که از آن باقی مانده است فقط همین برج می باشد. زمان ساخت آن نیز به دوران حکومت عثمانی ها برمی گردد که توسط معماران این دوران طراحی و ساخته شده است.

 

تور آنتالیا-برج ساعت


موقعیت جغرافیایی برج ساعت آنتالیا

موقعیت مکانی این برج ساعت به صورتی می باشد که از نقاط بسیار مختلف شهر آنتالیا قابل مشاهده می باشد و با شکوه و عظمت خود در طول تاریخ توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند. گردشگران و مسافران می توانند با در دست داشتن آدرس دقیق این جاذبه تاریخی، خود را از تمام نقاط شهر به این مکان رسانده و به تماشای اثر بی نظیر نماد آنتالیا بپردازند. آدرس برج ساعت آنتالیا را می توان به صورت ذیل بیان کرد:

آدرس: Tuzcular Mahallesi, Uzun Çarşı Sk. No:3, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turke

شما نیز می توانید با در دست داشتن نقشه گردشگری شهر آنتالیا به راحتی از این مکان بازدید داشته و بهترین و به یادماندنی ترین تصاویر را به ثبت برسانید. برج ساعت شهر آنتالیا در شب هنگام نیز از جذابیت و زیبایی بسیار منحصر به فرد و فوق العاده ای برخوردار است چرا که دارای نورپردازی جالبی بوده و می تواند از فاصله های بسیار دور نیز خودنمایی کند. هم چنین گردشگران می توانند در نزدیکی این جاذبه از مسجد یولی مینارت نیز بازدید کرده و اطلاعاتی را در مورد این مکان نیز به دست بیاورند.

 

بهترین زمان برای سفر به برج ساعت آنتالیا

مناسب ترین و بهترین زمان برای بازدید از به برج ساعت آنتالیا در تمام روزهای سال می باشد به طوری که گردشگران و مسافران می توانند در تمام طول سال از این جاذبه بازدید داشته باشند. بسیاری از مجریان تورها به دنبال برگزاری تور گردشگری آنتالیا در فصل تابستان هستند و اگر شما نیز می خواهید سفری به یادماندنی و هیجان انگیز را تجربه نمایید می توانید با انتخاب یکی از این تورها، به شهر آنتالیا سفر کرده و از جاذبه های بی نظیر آن بازدید نمایید. تمام تورها برنامه بازدید از به برج ساعت آنتالیا را در دل خود جای داده اند و از مهم ترین و اولین مقصدهای قابل بازدید در آنتالیا همین برج ساعت می باشد. گردشگران می توانند در رستوران ها و کافه های اطراف این برج نیز به استراحت پرداخته و لحظات بی نظیری را در این مکان داشته باشند.


بروز ترین اطلاعات و مطالب و خبر در همه زمینه ها آنتالیا ,ساعت ,جاذبه ,بازدید ,گردشگران ,مکان ,ساعت آنتالیا ,قدیمی ترین ,بهترین زمان ,زمان برای ,بازدید داشته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

desmondy7e9tl Site خریدترازو jeffersongijivz0 website باربری میرداماد باغ های هنر گروه پژوهشی سیـمیـا بازی های پلی استیشن کامپیوترمیلاد