با سلام و احترام بر همه ی دوستان خوبم:

دانش آموزان، اولیای عزیز، دوستان و هم وطنان گلم لطفا در ایام تعطیلی مدارس و دانژگا ها از اموری مانند:

دید و بازدید، دست دادن، رو بوسی، در آغوش گرفتن، جشن ها، مسافرت هامهمانی هاو.

وایستادن طولانی مدت در اماکن عمومی و سطح شهر برای انجام های غیر ضروری بپرهیزید.????

????این تعطیلی فقط و فقط جهت کم شدن آمار ویروس تدارک دیده شده است، پس هم به خود و هم اعضای جامعه‌ی خود این کمک را بکنیم تا آثار مثبت را از انجام تلاش های دست اندر کاران کشور عزیزمان بینا  باشیم، دوستان عزیزم این را در نظر داشته باشیم که درس را رها نکنیم مرور های کم کمه شما می تواند دریای عمیقی کمک هایتان به معلمان بلند پایه باشد. 

????خواهر و برادر خوبم باید به سطحی از آگاهی برسیم که در آن فقط برای خود و خانواده ی که برای جامعه بزرگ تر به نام کشور سر بلندمان ایران طلب صحت و سلامتی کرده و به مسؤلین کشورمان کمک کنیم ، بهتر است بدانیم هر کاری انجام دهیم حاصل تلاش و نتیجه ی کارهایمان بوده است پس به فرزندان خود اجازی خروج از منزل و حضور در مکان های گردش گری و خیابان ها را ندهیم که خدای ناکرده این تعطیلی با بی فکری باعث افزایش بیماری و تلخ کامی هم وطنانمان نشود.

⚫و باز هم برای چندمین بار از تمام شما پدارن، مادران، دوستان اقوام عزیز با تمام وجود خواهشمندم جهت امنیت جان فرزندانتان و دوست دارانتان این موضوع را جدی گرفته و ضمن رعایت اصول بهداشت فردی و گروهی خروج از منزل را به حداقل برسانیم.

????️امید وارم با درک و هم دلی یک دیگر توانسته باشیم در اوضاع کنونی به یک قرنطینه صحیح و اصولی دست پیدا کرده و به کاهش مرگ هم وطنانمان کمک کرده باشم. 

 

 

 

 

 

 

با توکل به ایزد یکتا و کمک های شما عزیزان ارجمندم آرزوی سلامتی تمام هم میهنان عزیزم را خواستدارم ????????????

                                             با تشکر از خوانندی گرامی :

                                          Somapazhouhi

 


سوما پژوهی دوستان ,کرده ,تعطیلی ,انجام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گاهی برای خنده دلم تنگ میشود بهارموزیک/بروزترین وبلاگ موزیک مفتعلن ❤عشق اولم❤ ابزارهای سئو دانلود کلییپ موویس استارس | Movies Stars خرید اینترنتی del2