تا همین چند سال پیش صنعت کشور به شکل سنتی مشغول به کار بود. روندی که طی بیشتر از 50 سال همچنان در قالب کهنه و قدیمی خود فعالیت می‌کرد. همه ما با بیمه‌ها سر و کار داریم و به نوعی ، استعلام و یا استفاده از بیمه‌نامه را تجربه کرده‌ایم. در کنار محدودیت‌هایی که سنتی بیمه برای بیمه‌گزار ایجاد می‌کرد، وقت‌گیر بودن و دریافت بیمه‌نامه نیز معضل بزرگی بود. این مسئله همچنان باقی بود تا اولین استارت‌اپ‌های و خدمات آنلاین بیمه‌ای مانند بیمیتو به وجود آمدند و بازار بیمه کشور را با تحولی بزرگ که به نفع مردم و بیمه‌گزار بود تغییر دادند.

بیمه‌ها به صورت آنلاین چگونه ممکن شد؟

طبیعتاً بیمه به صورت آنلاین چالش‌های خودش را دارد. از مقاومت بازار سنتی در مقابل تغییر تا جلب اعتماد مردم و ارایه خدماتی شفاف همگی مسائلی بود که باید توسط این شرکت‌های نوظهور که می‌خواستند با غول‌های بازار سنتی بیمه مقابله کنند حل می‌شد. این شرکت‌ها معمولاً از بیمه‌های اصلی شروع شد. همه ما با بیمه شخص ثالث آشنا هستیم یا نام آن به گوش‌مان خورده است. بیمه شخص ثالث بیمه‌ای اجباری است که به همین دلیل باید توسط همه صاحبان خودرو اری شود. آنلاین بیمه شخص ثالث و دریافت آن در محل، می‌توانست تجربه خوشایندی برای افراد باشد. اما موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود فضای آنلاین امکانات فراوانی در اختیار ما قرار می‌دهد که در بازار سنتی به هیچ وجه وجود ندارد.

منبع: GSM.ir


arashaaa.rozblog.com بیمه ,آنلاین ,سنتی ,بازار ,کشور ,بازار سنتی ,باید توسط ,صورت آنلاین ,بیمه کشور ,خدمات آنلاین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت داوود زاهدی پرتال تفریحی نيم نايس msnbeauty مرکز تخصصی و سوپر صنعتی انواع گیربکس و الکتروگیربکس fawfwe سایت پرسپولیس تخته نرد آنلاین با پول واقعی لونه