???? اول جوهر کتاب درسی رو در بیار بعدا برو سمت کمک درسی
این حرف به نظرتون چقدر درسته؟
میشه گفت که این حرف تقریبا برای تمام دروس صدق میکنه به جز درس های حل کردنی(ریاضی و فیزیک).
در دروس ریاضی و فیزیک ابتدا بر کلیت یک مسئله از طریق آموزش های دبیر یا. آشنا میشیم و تسلط کامل با استفاده از کتاب های کمک درسی و حل تست انجام میگیره.
در درسی مثل زیست شناسی همونطور که در ویدئو های مرتبط با زیست شناسی که در پیج قرار دارند گفتم ابتدا تسلط بر کتاب درسی(منظور از تسلط رو در ویدئوی بعدی که منتشر خواهد شد میگم بهتون) سپس رفتن سراغ کمک درسی.
در دروسی مثل معارف و عربی ابتدا تسلط نسبی بر محتوا (این محتوا میتونه از خود کتاب و یا کمک درسی خونده بشه) بعدا تست. البته در دروس عربی و معارف از بین راه های موجود برای مطالعه بهترین روش خواندن موضوعی است. در خواندن موضوعی جزئیات ریزی هست که اگه رعایت بشه بیشترین بازدهی حاصل میشه.
درس زبان انگلیسی میتونه به صورت درس به درس و یا موضوعی خونده بشه. در بحث زبان انگلیسی میشه با یه کمک درسی خوب که مناسب سطحتون باشه جلو رفت و به نتیجه خوبی رسید (اگر پایه خوبی داشته باشید میتونید با مطالعه درست و رعایت نکات مطالعه زبان کنکور به درصد 100 برسید و اگه پایه خوب نباشه میشه تا 60 یا 70 رسوند.)


گروه آموزشی اعتماد درسی ,کتاب ,تسلط ,میشه ,موضوعی ,زبان ,کتاب درسی ,زبان انگلیسی ,خواندن موضوعی ,ابتدا تسلط ,زیست شناسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نمایندگی فروش ویژه کولر گازی اسپلیت طرح چی همه چیز برای تو ثانیه ها مروارید طب delta maskan فروشگاه اینترنتی تک شاپ صداهای غایب ینگه دنیا