گام اول راه اندازی سایت وردپرسی

در ادامه آموزش وردپرس و ساخت سایت وردپرسی یکی از رایج ترین اشتباهاتی که مبتدیان مرتکب می شوند ، انتخاب پلت فرم اشتباه برای ساخت وب سایت وردپرسی است. خوشبختانه ، شما اینجا هستید ، بنابراین ما به شما کمک میکنیم و شما اشتباه نمی کنید.

برای اکثر کاربران ، یک سایت خود میزبان WordPress.org یک راه حل عالی است. این برنامه با هزاران طرح و افزونه همراه است که به شما امکان می دهد هر نوع وب سایتی را که می توانید در مورد آن فکر کنید ایجاد کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، لطفاً راهنمای ما را در مورد چرایی استفاده از وردپرس ببینید.

وردپرس برای ساختن هر نوع وب سایت و بدون هیچ محدودیتی ، در دسترس و استفاده از هر کس رایگان است.

اگر WordPress رایگان است ، پس هزینه از کجا می آید؟

وردپرس رایگان است زیرا باید نام دامنه و هاست خود را ترتیب دهید ، که هزینه آن نیز است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، به مقاله ما مراجعه کنید که چرا وردپرس رایگان است ؟.

نام دامنه آدرس وب سایت شما در اینترنت است. این چیزی است که کاربران شما برای دستیابی به سایت شما در مرورگرهای خود تایپ می کنند.

در مرحله بعد ، به میزبانی وب سایت احتیاج خواهید داشت. تمام وب سایت های موجود در اینترنت نیاز به میزبانی دارند. این خانه وب سایت شما در اینترنت خواهد بود.

هاست رایگان برای راه اندازی سایت وردپرس

یک نام دامنه به طور معمول بین 16 هزار تومان تا 600 هزار تومان در سال هزینه دارد و این خیلی مرتب با پسوند سایت شماست و هزینه هاست آن از 10 هزارتومان در ماه شروع می شود.

این خیلی زیاد برای بیشتر افرادی است که تازه شروع به کار می کنند.

خوشبختانه شرکت پارسیان میزبان موافقت کرده است یک دامنه رایگان و یک هاست با تخفیف حداکثری برای خوانندگان این مقاله قرار دهد. در صورتی که میخواهید از این اعتبار استفاده کنید، کافیست به لینک زیر مراجعه نمایید: 

هاست ارزان و سپس روی گزینه ثبت نام هاست کلیک کنید و حجم درخواستی خود  و دامنه دلخواهتان را انتخاب نمایید.

گام دوم

مرحله دوم نوبت به نصب وردپرس میرسد. 

 شما به سادگی باید وارد حساب parsianhost خود شوید و سپس برای شروع بر روی دکمه ورود به وردپرس کلیک کنید.
همچنین می توانید با مراجعه به سایت test.com/wp-admin/ به طور مستقیم از مرورگر خود وارد WordPress شوید.

اگر از یک سرویس میزبانی وبلاگ وردپرس مختلف مانند SiteGround ، HostGator ، WP Engine و غیره استفاده می کنید ، می توانید راهنمای جامع ما در مورد نحوه نصب وردپرس را به صورت دستورالعمل گام به گام برای آن دسته از ارائه دهندگان مشاهده کنید.

پس از راه اندازی وردپرس ، شما می توانید ظاهر وبلاگ خود را به دلخواه خود تنظیم کنید و آن را به صورت اختصاصی وبلاگ نویسی کنید.
ظاهر بصری وبلاگ وردپرس شما توسط موضوعات کنترل می شود. وقتی برای اولین بار از وبلاگ خود بازدید می کنید ، چیزی شبیه به این خواهد بود:
این برای اکثر مردم بسیار جذاب نیست.

سفارشی کردن ظاهر و احساس وبلاگ شما تاکنون یکی از هیجان انگیزترین و پر ارزش ترین بخش در سفر به ایجاد بلاگ وردپرس شماست.

 

هزاران قالب پیش ساخته وردپرس وجود دارد که می توانید در سایت خود نصب کنید. برخی از آنها تم رایگان هستند ، در حالی که برخی دیگر به آنها پرداخت می شود.

می توانید با مراجعه به داشبورد وردپرس و کلیک بر روی نمایش> پوسته ها یک پوسته خوب انتخاب کنید و سپس روی گزینه نصب پوسته کلیک کنید.


هاست لینوکس - سرور اختصاصی وردپرس ,سایت ,هاست ,رایگان ,توانید ,وبلاگ ,کلیک کنید ,سایت وردپرسی ,وردپرس رایگان ,وبلاگ وردپرس ,اطلاعات بیشتر ,برای اطلاعات بیشتر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جدیدترین و خنده دار ترین voice های تلگرام باسکول ، لودسل ، ویفیدر بلت فیدر ابزار رایگان وبلاگ | خدمات وبلاگ نویسی و تازه های آی تی - وارونه آموزش فیزیک مدرن : مهندس دُرانی نژاد نمالایو - نمالاو - نما لایو - دانلود و تماشای آنلاین فیلم . سریال . کارتون . موزیک کهنوج دانلود سانتریفیوژ آنلاین