هاست لینوکس یکی از بهترین انواع هاست برای میزبانی وب سایت شما است. خواه به دنبال یک فضای میزبانی وب اشتراکی یا یک سرور اختصاصی قدرتمند باشید ، هاست لینوکس یکی از پیشنهادات بسیار خوب برای شماست.

در بسیاری از موارد ، ممکن است برای شما اهمیتی نداشته باشد و انتظارات خاصی از فضای میزبانی وب سایت خود نداشته باشید و رفع نیازهای هاستی که میخواهید ساده باشد ، احتمالاً با توجه به فضای وب اختصاصی ، پهنای باند و ویژگی های مشابه ، حساب کاربری خود را انتخاب خواهید کرد - سیستم عامل تاکنون در لیست اولویت های اکثر مردم قرار دارد که اغلب حتی در جداول مقایسه نیز ذکر نمی شود.

اما اگر یک کاربر باتجربه و حرفه ای هستید ، در مورد هاست لینوکس بیشتر بدانید ، یا شاید شما نیاز به ساخت یک وب سایت فنی کاملاً پیچیده داشته باشید که در آن کنترل کامل همه چیز را داشته باشید ، این یک داستان متفاوت است.

ممکن است بخواهید کنترل پنل اعتیاد یا کنترل را انتخاب کنید. شما می توانید به کنترل بیشتری روی سرور و اجزای آن نیاز داشته باشید. ممکن است میزبان انواع مختلفی از موارد خوب را برای شروع کار خود ایجاد کند - فایروال ، سرور پست الکترونیکی ، DNS خصوصی - و پشتیبانی با کیفیت برای ادامه کار و کار سایت شما ارائه می دهد.

هر میزبان وب ایده خود را در مورد بسته بندی عالی لینوکس دارد ، اما ما پنج مورد از ارائه دهندگان مورد علاقه ما را ذکر کرده ایم تا شما را در مسیر درست بیان کنند. برای فهمیدن بیشتر همچنان بخوانید.

ما همچنین لیست کاملی از بهترین خدمات میزبانی وب را گردآوری کرده ایم که ممکن است به درد شما بخورد.

میزبانی لینوکس تقریباً در مورد همه افراد موجود است ، اما هر چیزی کمتر از یک سرور اختصاصی اغلب توسط ارائه دهنده کاملاً مدیریت می شود (آنها سیستم عامل و تمام مؤلفه های آن را برای شما تنظیم ، مدیریت و نگهداری می کنند). این برای مبتدیان بسیار عالی است ، اما کاربران باتجربه تر ممکن است از عدم وجود ویژگی ها و کنترل ناامید شوند.

بسته های کنترل نشده VPS Hostwinds به شما امکان می دهد تا فضای کاملی خود را به طور کامل بارگیری کنید. شما می توانید از طیف وسیعی از سیستم عامل ها از جمله CentOS ، Ubuntu ، openSUSE ، Debian و Fedora استفاده کنید. می توانید سیستم عامل را به هر صورت که دوست دارید تنظیم کنید و تنظیم کنید ، نسخه پشتیبان خود را تنظیم کنید و موارد دیگر.

بسته های بدون کنترل مسئولیت ها را نیز به همراه دارد. اگر به روزرسانی مفقود شده یا مشکل نرم افزاری رمز و راز وجود دارد ، شما کسی خواهید بود که آن را تعمیر کنید. اما این نباید برای کاربران لینوکس بسیار نگران کننده باشد ، و بسیاری از عناصر بسته های Hostwinds ساده و کاربردی باقی می مانند (مدیریت سایت از طریق cPanel ، خودکار وردپرس و سایر نصب ها از طریق Softaculous ، با یک کلیک نصب Nextcloud و غیره) )

حتی بهتر ، چون هزینه مدیریت را پرداخت نمی کنید ، Hostwinds 50٪ تخفیف در هر بسته به شما می دهد. بسته های مدیریت عادی لینوکس VPS از 10.99 دلار (8.5 £) برای 1 هسته پردازنده ، 1 گیگابایت رم ، 30 گیگابایت فضای دیسک ، ترافیک 1 ترابایت ، تا 526.99 دلار (404 پوند) برای 16 هسته ، 96 گیگابایت رم ، فضای دیسک 750 گیگابایت ، ترافیک 9 ترابایت است. 

منبع: https://www.techradar.com/


هاست لینوکس - سرور اختصاصی لینوکس ,کنترل ,فضای ,هاست ,بسته ,مدیریت ,هاست لینوکس ,سیستم عامل ,تنظیم کنید ,سرور اختصاصی ,داشته باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

برای تو مقالات معتبر dis love music | موزیک دیسلاو جدید ترین های سال 1397 تو بلاگ کسب درآمد در منزل با درآمد مجازی کتابخانه امام خمینی"ره" تکستفا | متن آهنگ جدید وبگردی ها/بزرگترین مرجع کلش اف کلنز