اولین قدم برای ثبت دامنه انتخاب یک نام دامنه مناسب است. همانطور که گفته شد ، انتخاب دامنه برای یک وب سایت مرحله ای بسیار حساس و تاثیرگذار در میزان بازدید از سایت ، می باشد. ثبت دامنه بدون کارشناسی می تواند لطمات زیادی به کسب و کار آنلاین شما بزند. رعایت نکات زیر می تواند شما را در یافتن یک نام دامنه مناسب برای وب سایتتان کمک کند: 

۱- دامنه انتخاب شما با نام تجاری شما تا حد ممکن همخوانی داشته باشد .

۲- دامنه انتخابی شما تا حد ممکن کوتاه باشد تا براحتی در خاطر مشتریان شما بماند .

۳- به راحتی بتوان دامنه را نوشت .

۴- به راحتی بتوان دامنه را تلفظ کرد .

۵- دامنه انتخابی شما شبیه دامنه های رقیب شما نباشد .

۶- دامنه انتخابی شما نقض علامت تجاری شخص دیگری نباشد . 

پس از انتخاب دامنه مورد نظرتان ابتدا باید چک کنید تا شخص دیگری این دامنه را پیش از شما ثبت نکرده باشد. برای این کار می توانید به صفحه بررسی آزاد بودن دامنه مراجعه فرمایید. این روزها با افزایش روزافزون تعداد سایت ها، انتخاب یک دامنه مناسب که توسط شخص دیگری ثبت نشده باشد کمی دشوار است. بهترین روش برای ثبت نام دامنه ی دلخواه، ثبت آن با پسوندهای متنوع دیگر است. پسوندهای زیادی برای ایجاد تنوع در نام دامنه ها ایجاد شده است که شرکت فناوری اطلاعات پارسیان میزبان بسیاری از آنها را به ثبت می رساند

 

سیگنال های نام تجاری برای انتخاب دامنه مناسب چه هستند؟

 

سیگنال های نام تجاری یا سیگنال های نام برند (به انگلیسی Brand Signals) در انتخاب دامنه مناسب، سیگنال هایی هستند که با هر بار نام بردن یا اشاره به نام تجاری شما در دیگر وب سایت ها به موتور جستجو ارسال می شوند. سیگنال های نام تجاری ابزار مهمی برای ارتقا و بهبود سئوی سایت محسوب می شوند.
به زبان ساده، هر بار وب سایتی در یکی از صفحاتش به نام تجاری شما اشاره کند، سیگنالی به موتورهای جستجو ارسال می شود. برای مثال در همین مقاله من به نام تجاری دیجیکالا اشاره کردم، این اشاره یک Brand Signal به شمار می آید.

البته باید گفت که مفهوم سیگنال های نام تجاری تنها به بحث سئو و بهینه سازی سایت محدود نمی شود و اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم سیگنال های نام تجاری بیش از آنکه با سئو سر و کار داشته باشند با مفهوم پیج رنک در ارتباطند.

برخی از متخصصان سئو رویای روزی را در سر می پرورانند که در آن لینک بیلدینگ بی اهمیت شده است و کلمات کلیدی دیگر کارآیی ندارند. آن ها رویای روزی را دارند که نام تجاری یک وب سایت تنها عامل حضور در موتورهای جستجو باشد. بی شک راه زیادی تا رسیدن به آن نقطه باقی مانده است، اما سیگنال های نام تجاری گامی موثر در این زمینه هستند.


هاست لینوکس - سرور اختصاصی دامنه ,تجاری ,سیگنال ,سایت ,اشاره ,جستجو ,دامنه مناسب ,انتخاب دامنه ,دامنه انتخابی ,موتورهای جستجو ,رویای روزی ,انتخاب دامنه مناسب ,راحتی بتوان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دفترچه خاطرات گلابتون ????️????️چشم دل نامه????️????️ کوه نما دانلود پروژه و مقاله Stranger In a Strange Land کار اینترنتی پاره وقت Dariant17aoyzj teren